Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремонтен комплект заден мост

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремонтен комплект заден мост

    Някой сменял ли ги е тия лагери и болта на задните носачи, трудно ли се сменят, има ли пинизи някакви ?
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

  • #2
    по добре си смени носачите с втора употреба с здрави лагери ,защото ако е наранено леглото лагерите се прецакват свалясе външната черупка на лагера и така се слага и ако е наранено леглото се къса ламаринката дето държи лагерчетата и изпадат,ако е здраво леглото има такива лагери в сички магазини за лагери по 4 лв са и колко и смешно да ти звучи вземи си китайски те са по надежни от доказани марки

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от CHIKI Покажи съобщение
      Някой сменял ли ги е тия лагери и болта на задните носачи, трудно ли се сменят, има ли пинизи някакви ?
      По-добре си закарай колата в сервиз,има шанс всичко да мине леко,но има голяма вероятност болта да е корозирал и запекъл а от там идва и голямата мъка по изваждането му,иначе лагерите влизат доста друдно в леглата,хубаво е леко с преса да се набият,в краен случей с дорник с подходящ диаметър и чука.Самият ремонтен комплект го има за около 35лв,и в него няма само лагерчета както си мисли колегата от предния пост.
      Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
      Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
      Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
      Mercedes Benz A170 CDI FL '01
      Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

      Comment


      • #4
        колега незнам да ли си на ясно ама штом се е разчепила значи са подбити леглата и гол лагер без външна черупка не сам чувал да се набива с преса, в сервиз нети мърдат поне 250 лв ако има мочето е добре и знам какво е ремонтен комплект ама дали и други знаят
        Attached Files
        Last edited by venko8585; d.m.y г., 17:32.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от venko8585 Покажи съобщение
          колега незнам да ли си на ясно ама штом се е разчепила значи са подбити леглата и гол лагер без външна черупка не сам чувал да се набива с преса, в сервиз нети мърдат поне 250 лв ако има мочето е добре и знам какво е ремонтен комплект ама дали и други знаят
          Никой неговори за гол лагер,даже никой неси го помисля,но обикновенно като се говори за лагер се има напредвид и външната черупка.От какво точно се разбиват леглата на лаферите?Аз поне 3 разчекнати алфи след като съм поставил ремонтния комплект и след качване на носача,проблема с разкрачването изчезва... За кое 250лв бе колега,70лв са му частите и за труд ще му вземат 180лв според теб?И незнам и ти колко си наясно,чесно казано неме и интересува но говоря като човек който го е правил неведнъж.Колегата нека си прецени как да постъпи.
          Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
          Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
          Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
          Mercedes Benz A170 CDI FL '01
          Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

          Comment


          • #6
            колега едни здрави носачи втора употреба са 40 /50 лв и работа некаде там и ако са здрави тия на колата момчето ше си ги продаде на някой ,а каде са 250 лв грешни пари

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от venko8585 Покажи съобщение
              колега едни здрави носачи втора употреба са 40 /50 лв и работа некаде там и ако са здрави тия на колата момчето ше си ги продаде на някой ,а каде са 250 лв грешни пари
              и го набихме с парния чук ама малко трудно влезна ама влезна,можели нормален човек да си задава въпрос и сам да си отговаря в БЪГАРИЯ Е ДОКАЗАНО ПИТАШ НЕШТО ТЕ ТИ ОБЯСНЯВАТ КОЛКО СИ ТЪП

              Comment


              • #8
                Хайде и аз да се включа, посменил съм някой и друг ремонтен комплект. НЕ разбрах само какъв е смисълът от втора ръка носачи. Нали и те трябва да се извадят от моста - донор. Добре, ма то това е трудното в цялата операция, изваждането на болта. Иначе монтажа на лагера е лесната работа. Другото е гадното, когато болтът е заковал от ръжда във втулката в носача.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #9
                  по принцип ако са здрави тръбичките излизат болтовете ама малко трудно,то и цял мост е на цената на ремонтния комплект а и стават от почти всички италиянски коли с 120/130лв е с работата цялата процедура или старите носачи се минават на фреза и се набиват обикновенни лагери и от перална стават и забравяш за случая

                  Comment


                  • #10
                    Айдеее/...лагери от пералня...ама от Перла 04 Вариант дали стават?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                      Хайде и аз да се включа, посменил съм някой и друг ремонтен комплект. НЕ разбрах само какъв е смисълът от втора ръка носачи. Нали и те трябва да се извадят от моста - донор. Добре, ма то това е трудното в цялата операция, изваждането на болта. Иначе монтажа на лагера е лесната работа. Другото е гадното, когато болтът е заковал от ръжда във втулката в носача.
                      Точно това се опитах да му кажа на колегата ама
                      Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                      Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                      Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                      Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                      Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                      Comment


                      • #12
                        ами аз такива сложих вече 6 година не са мръднали ,някой ако има по добри предложения да сподели штото хората където разбират нешто не пишат

                        Comment


                        • #13
                          Има ремонтни комплекти на SKF (поне лагерите са такива), и при правилен монтаж няма проблеми. Аз досега монтиран от мен такъв комплект, повторно разбит не съм видял.

                          А с цял мост втора ръка филма е много голям, достатъчно е да се скъса 1 спирачна тръбичка и става приключение. А има за разкачане и резервоар при смяната на целия мост.
                          Отделно да намериш точно същият мос се усложнява. На този мост са монтирани 3-4 разновидности на АBS (за различните модели и марки във фиат груп), отделно при барабаните също има разлики. По-сигурно е с ремонт на оригиналния мост, но е най-добре в сервиз, защото е много вероятно човек да се окаже неподготвен за ремонт на улицата. А сега е и времето е студено.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #14
                            Аз се отказвам,Боби ти ако имаш повече нерви обяснявай
                            Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                            Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                            Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                            Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                            Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                            Comment

                            Working...
                            X